Summa sidvisningar

onsdag 9 april 2014

Tur man inte är blyg, haha

Bandet hade planerat att repa ikväll klockan 20.00, men jag trodde inte att jag kunde komma eftersom Jesper skulle på möte med kvartersföreningen. Någon måste ju vara hemma om Melker vaknar liksom. Mötet visade sig dock vara imorgon, så jag tänkte överraska grabbarna i bandet. Det visade sig dock att det var fler än jag som inte kunde, så repet hade blivit inställt. Det visste ju inte jag..

När jag var på väg ut genom ytterdörren hörde jag att kyrkokören höll på att öva i kyrksalen. Så jag stack in huvudet och frågade om jag fick vara med! Varför inte, när jag ändå var där, haha. De såg lite förvånade ut, men sa att jag gärna fick vara med. Det var riktigt roligt faktiskt. Men jag tror att jag håller mig till min kära Turbulens <3

Jag måste bara visa en bild på min middag, det var så himla gott! Köttfärsgratäng med bacon, bönor, ärtor och veckosallad.



Malte fick prova plocka lite med ett par gurkbitar, jag tror faktiskt att han fick i sig några minibitar!


De här nya matvanorna börjar faktiskt ge resultat! Jag provade ett par byxor som jag inte kunde ha sist jag provade, när Malte var 1-2 månader eller så. Nu måste jag ha skärp för att hålla dem uppe!



Nu börjar det vara dags för sängen, jag har sovit superdåligt den senaste veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar