Summa sidvisningar

onsdag 2 april 2014

Sistaminutenblogg

Innan midnatt... Påbörjades det här inlägget i alla fall, det räknas!
Idag har det varit fullt upp..
Jag och Jesper åt lunch på Costas, det var helt galet gott. Jag ansträngde mig lite extra för att försöka äta en vettigt sammansatt måltid med mycket grönsaker och så. Kändes bra. De hade en kålsallad (typ pizzasallad alltså) som var jättegod.

Efter det hade jag tid på Nail Design School, hos Annie, för att göra om naglarna igen. De blev helt fantastiska!


Jag bad om regnbågar, och snacka om att jag fick regnbågar :)

Sen hämta Melker från förskolan. Han hade visst hostat en hel del under dagen och gjorde så även under kvällen. Men ingen feber och helt pigg som vanligt, så vi får väl se imorgon om han får fara till förskolan eller inte. Det är så tråkigt när han missar dagar eftersom han tycker att det är så roligt, och han är ju bara där 15 timmar i veckan.

Efter middagen följde Malte med mig till kören, som vanligt. Han var en ängel som vanligt och sov gott i selen större delen av repetitionen. Till och med genom Händels Halleluja.. 

Vidare sen till nästa kyrka! Denna gång Carlskyrkan, för att repa med bandet (som ännu inte har något namn). Det var inte riktigt samma energi den här gången, och kändes inte som att låtarna satt riktigt lika bra. Jag, Jörgen och Joacim stannade dock kvar en liten stund efter de andra hade gått och bara spånade låtar och testade lite, det var helkul! Jag kom hem strax efter 22.30 någon gång.

Nu hoppas jag att lillskrutt somnar snart och att vi alla får en bra natt. Ni också, om ni läser det här på kvällen/natten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar