Summa sidvisningar

söndag 27 april 2014

Brunch, shopping och familjemys i finvädret

 Jag, Rebecca och Frida hade bestämt att vi skulle äta brunch idag. Vi hade tänkt gå till Plaza, men det var så himla mycket folk där, så vi fick inte plats. Istället fick det bli hotell winn, och det var då lika bra det, för jag tyckte det var bättre på winn än sist jag var på Plaza. 

Oj vad vi åt. Och så gott det var! Nästa projekt här hemma blir göra egen müsli (eller egen yoghurt, som jag, i mitt amningsförvirrade tillstånd, sa först) tror jag bestämt. 

När vi hade ätit klart gick vi en sväng genom Utopia. Jag köpte en Body Sorbet från body shop, för den var så himla skön på huden och luktade så gott. 


Vi gick även in på Hallbergs och valde två nya berlocker till mitt armband som jag fick av Jesper för 3 jular sen. Nu har jag en berlock för oss var i familjen, en för vårt bröllop och en för graviditeterna. 


Kan ni gissa vilken berlock som symboliserar vad?

Nu sitter vi i solen på innergården, barnen gungar och leker, jag sitter och bloggar på en bänk. En bra dag överlag :) 



Jag kände mig lite sådär somrigt fräsch och snygg, så maken fick ta ett kort :)
Man kanske borde ha högklackat och klänning/tunika oftare. Jesper verkar hålla med mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar