Summa sidvisningar

fredag 4 april 2014

Att bli lite ompysslad

Jag hade som sagt bokat tid för att noppa ögonbrynen på The Body Shop idag, så jag matade Malte, han somnade, jag hoppade in i duschen och så iväg till stan. 

Jag fick träffa en jättegullig tjej som också hette Johanna som tog väl hand om mig.
Jag är nöjd, även om jag när jag tog den här bilden insåg hur tunt mitt hår blivit.. Och det faller fortfarande i drivor.

Johanna noterade hur torr jag var i ansiktet under tiden hon noppade mina ögonbryn, så när hon var klar erbjöd hon sig att smörja in mig i ansiktet också :)

Jag köpte med mig ansiktskräm hem så ska huden få sig en omgång. Om man bara kom ihåg att smörja in sig någon gång...

När jag satt där kom plötsligt Rebecca in! Hon skulle träffa Rebecca S, men hon hade inte kommit ner till stan än. Eftersom Rebecca var med mig igår när jag bokade tiden så visste hon ju att jag skulle vara där. Jag fick hänga en liten stund med mina Rebeccor innan jag fick ett sms av Jesper att Malte inte ville ta flaskan, så då var det bara att bege sig hemåt.

Eftermiddagen har bestått av lite städning, tvätt och mys med mina pojkar. Melker verkar helt pigg och kry nu. Han hostar fortfarande en del, men leker dom vanligt. Jag har inte kollat någon temp., men han känns då inte särskilt varm. 

Nu är Jesper ute på gården och städar i något förrådsrum tillsammans med några andra i kvartersföreningen. Melker och jag ska titta på Frozen, jag har en sovande Malte i famnen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar