Summa sidvisningar

tisdag 18 oktober 2011

Tisdag

Melker är vaken, och det med besked. Jag tyckte att det vore en bra idé med liiite mer sömn, men det föll inte i god jord hos han som bestämmer här hemma.
Aja, man får ju lite planerande gjort inför lördag. Jag börjar nästan bli lite nervös, vi har inte riktigt planerat upplägget så mycket som jag hade velat. Dagarna rinner iväg som sand mellan fingrarna och snart är vi där. Jag hade tänkt sjunga något, men vet inte alls vad eller vem som ska kompa. Eller om jag ska spela själv kanske. Blir nog lättast så om jag tänker efter då jag inte alls vet hur jag ska ha tid att öva med någon annan. Knappt jag har tid att öva med mig själv ju!
Jag måste brodera klart Melkers tavla, baka, göra smörgåstårta, städa, diska undan här hemma, ringa några samtal, få tag i nyckeln till kvarterslokalen och säkert en hel massa till. Ja och ta hand om Melker under tiden såklart. Tur man har en karl som hjälper till med en del av sakerna i alla fall. Men jisses vad det snurrar i huvudet när jag tänker på allt som måste göras. En hel del möten och grejer har vi inbokat i veckan också. Får se om det blir någon Öppen Förskola på torsdag.
Svammel svammel svammel, skönt att tänka högt i skrift ibland så man kan läsa igenom allt efteråt och så har man kanske tänkt något vettigt som är bra att komma ihåg senare.
Nu sover Melker igen, så jag ska försöka sova jag med, ett par timmar till.

(jag missbrukar kommatecken, so sue me!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar