Summa sidvisningar

torsdag 27 oktober 2011

Idag har vi varit på lunch hos Linda och Abbe i Holmsjön. Nina och hennes Olle var där också. Våra 3 små killar såg rätt nöjda ut där de låg på golvet på en filt. Ett tag i alla fall ;P De kommer ha mycket kul tillsammans när de blir äldre hoppas vi.

Imorgon ska jag hämta ut min nya telefon, en iPhone 4S. Jag är så sjukt taggad att jag nästan studsar :P
Det blir en vit, Jesper har beställt en case till den från USA. Kommer bli awesome!

Nu försöker jag få skrutten att varva ner. Han är jättetrött, men vill inte riktigt somna. Man blir helt slut av att hänga med kompisarna ju!

Förresten! Härom dagen skrattade Melker för första gången på riktigt. Inte bara ett glatt ljud utan ett riktigt skratt. Han har inte gjort det igen dock, men förhoppningsvis kommer det hända oftare snart.

Och vi fick med det på film! Han skrattade mer innan jag började filma tyvärr, men man hör ju ändå ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar