Summa sidvisningar

måndag 24 oktober 2011

Men åååh

Ibland är det tur för Melker att jag älskar honom så mycket. Gjorde jag inte det skulle han ha varit redigt billig just nu...

Jag vaknar av att han ligger och bökar. Jag gör iordning en flaska åt honom och han äter med ganska god aptit. Under tiden han äter säger det brak i brallan. Tjohoo, jag vet precis vad det betyder! Precis vad jag önskade mig klockan 3 på natten. När han ätit klart rapar han och jag ska precis ställa mig upp för att gå och byta blöjan. Blupp! Kräk över heeeela pyjamasen som rinner vidare nerför mitt ben och ner på golvet.

Till saken hör även att jag och Jesper hade en del att prata om och jag somnade lite för sent. Trött trött trött. När jag bytt blöja och pyjamas på Melker är han såklart klarvaken och vill inte alls somna om. Jag lägger ner honom i sin säng i alla fall och så kräks han såklart igen, men bara på kudden och inte så mycket. Jag vänder på kudden och låter det vara just nu. Det finns tid för mer kräk imorgon.

Om 6,5 timmar ska jag ut på promenad med min mormor. Gissa vad pigg jag kommer vara ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar