Summa sidvisningar

torsdag 6 oktober 2011

Framsteg

Vi hade en liten utflykt idag tillsammans med Mona och Frej till Öppna förskolan på Ålidhem. Det var trevligt att ha någon där som man kände då jag har liite svårt att bara sätta mig och prata med folk. Melker var glad och vaken i kanske 20min, åt under sångstunden och sov resten av tiden :P Kanske inte hans mest sociala dag direkt.  Vi lyckades för en gångs skull tajma in att Melker sov när vi skulle äta middag. Success!!

Efter middagen bakade jag vaniljbullar och Jesper diskade. När Melker vaknade satte vi honom i babysittern och hoppades kunna fortsätta med det vi höll på med ett tag till innan han ledsnade. Tidigare har han inte riktigt gillat babysittern, men kan sitta en liten stund om man skakar på leksakerna åt honom. Idag, hör och häpna, kom han på att han ju kunde slå på leksakerna själv! Han såg sjukt nöjd ut med sig själv som var så smart att han kom på det ^^





Stark i nacken börjar han bli också, lillskrutten. Men att ligga på mage är inte poppis alls. Ungefär 30 sekunder efter att jag tog den här bilden var gnället ett faktum och vi fick hitta på något annat.

1 kommentar:

  1. en mycket härlig kille vi har alltså älskling

    SvaraRadera