Summa sidvisningar

lördag 29 mars 2014

En bra dag

Helt enkelt, en bra dag :)

På förmiddagen fick jag ta igen lite sömn, på eftermiddagen gick vi ut på gården och lekte i finvädret. Melker gungade och grävde i sandlådan. 


Jag hoppas verkligen att våren har kommit för att stanna nu, fast en får nog vara beredd på minst ett bakslag till. Men fram till dess njuter jag av vädret.

Sen tog jag och Malte bussen in till stan för att se Vuxna röster (mammas kör) hålla körkonsert tillsammans med en kör från Skellefteå som heter Da Capo. 
Det var än jättefin konsert, speciellt Nu har jag fått den jag vill ha, som är en personlig favorit.

Malte skötte sig finfint under konserten. Han fick sitta hos sin mormorsmor till en början och sen hos mig när han började bli rastlös. Han fick många kommentarer efteråt om att han är så söt och var så duktig. Men han är ju van körsångsconnoisseur sen han var bara ett par månader gammal ;)

Jag köpte med mig lite indisk mat och lösviktsgodis hem. Vanligtvis tar jag alltid 5an när jag åker buss för att det är kortare bit att gå, men på helgen går den bara en gång i timmen. Så jag klev på 9an istället, vilket var trevligt då jag både träffade Amanda och Fredrik på bussen och Jörgen (som är gitarrist i bandet jag nämnde i onsdags) på vägen från bussen och hem. 

Kort sagt, en bra dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar