Summa sidvisningar

tisdag 11 mars 2014

Blä!

Det får bli ett kort blogginlägg idag, i alla fall för stunden. Jag mår piss helt enkelt. Hosta, frossa, feber, snuva, ont i halsen, ont i lungorna, the works... Ska det aldrig vara över?! 
Malte verkar lite bättre i alla fall, och Melker är på förskolan. Liite snorig och hostig, men det kan ju hålla i sig hur länge som helst. 

Nä, jag känner mest för att kura ner mig i soffan med en massa glass.. Åh, eller nyponsoppa med mandelbiskvier och vaniljglass! Typ till middag, för något annat vet jag inte om jag får i mig.

Vi skulle ju behöva fara och handla också, vi får se om Jesper och Melker kanske får göra det själva...

2 kommentarer:

  1. Hej Johanna!
    Vad kul att du kommenterade mitt inlägg idag, så att jag hittade hit. En finfin old-school blogg som handlar om vardagen. Underbara bilder och vilka fina barn!
    Jag kommer att följa med!
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha! Det känns så kul att ha kommit igång med skrivandet igen efter en lång torka.

      Radera