Summa sidvisningar

lördag 5 maj 2012

Planer planer

Jisses så mycket musik det finns. Jag håller på att bygga en spellista till vårt bröllop. Musik är ju något som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, så det känns viktigt att det blir rätt. Jag har ju förvarnat Jesper att han måste dansa med mig så mycket jag vill på bröllopet (det finns inte så många andra sammanhang där han går med på att dansa), så det måste finnas massor med musik! I skrivande stund finns det 78 låtar på spotifylistan. Ca 4 timmar musik. En bra början, men jag tror att det kan bli bra mycket mer. Jag är dock lite kräsen och vill inte ta med några låtar som jag inte gillar :P

Jag tar gärna emot tips om ni har några favoriter som passar in :)

2 kommentarer:

  1. Här är låtarna vi hade på vårt bröllop:
    http://colombialiv.blogspot.com/2011/07/brollopet-soundtracket.html

    Inte på själva festen (utom den sista) utan på ceremonin

    Kram!

    PS När blir den stora dagen?

    SvaraRadera
  2. PS2: Ett förslag är att skapa en öppen Spotify-lista och be alla vänner lägga till musik där. Sen kan du ju rensa och spara bara de du gillar.

    SvaraRadera