Summa sidvisningar

torsdag 24 maj 2012

05.00

Melker tyckte visst att sömn är för veklingar. Han struntade helt i att sova eftermiddag igår, vilket resulterade i en trött och gnällig pojke från kl 15 och framåt, lovely. Han somnade för natten vid 19.30 ungefär och sov till 05 med en snabb matpaus vid 01. För oss (mig) som inte sovit sen 19.30 känns detta något tidigt! Jag försökte söva om honom men han ville bara leka. Till sist provade jag att ge honom en flaska välling, då brukar han somna om. Men inte idag inte! Nejnej. Idag är det visst fullt ös, medvetslös mamma som gäller.

På tal om något helt annat: i måndags bokade jag lokalen till bröllopet. Bara sådär ett år i förväg ^^
Hon som tog emot bokningen lät lite förvånad när jag sa att det var 15juni nästa år det gällde. Men det känns bra att vara ute i god tid. Vi behöver inte betala förrän dagen innan, när vi hämtar ut nyckeln, så vi "riskerar" ju ingenting med att ha bokningen klar långt i förväg. Det känns bara bra att ha ett datum att sikta in sig på! Nu måste vi bara spara ihop lite pengar :P

Igår lämnade jag in papper och tackade ja till Melkers förskoleplats. Det känns helt overkligt att han har blivit så stor att han börjar i förskola om bara 3 månader! Vart tog det här året vägen? Snart får vi ha ettårskalas för sjutton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar