Summa sidvisningar

söndag 27 maj 2012

Spontanbesökens dag

Vi fick för oss att gå ut en sväng efter lunch. Klockan var väl kring 12 ungefär. Kosan bar av mot Tomtebo aka "dit nosen pekar", vilket var Jespers svar när jag frågade vart vi skulle.
När vi var framme på Tomtebo kom jag på att vi kunde hälsa på Love och Mona, om de var hemma. Vi gick dit och knackade på, och sedär! De var hemma :)

Frej var hos sin mormor och morfar, så Melker fick fritt spelrum att undersöka det här nya stället. Vi hade en trevlig pratstund och vandrade sen vidare.
Vi var på väg hemåt, men då sa Jesper: Där bor Jan och Ulli.
Så då var vi tvungna att gå förbi där och hälsa på också :P vi fick rabarberpaj och saft och lite trevligt sällskap där också.

Nu sitter jag hemma och tar det lite lugnt en stund. Jesper och Melker gick ner till maxi för att handla lite och jag tar mig en välförtjänt paus från allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar