Summa sidvisningar

torsdag 31 maj 2012

Utvärdering

Eftersom Melker somnade mer eller mindre av sig själv igår, utan att jag låg bredvid, höll fast honom eller liknande, så vaknade han inte heller så fort han sov lite lättare en period.

Tidigare har vi fått springa fram och tillbaka och peta in nappen, ligga bredvid och klappa på honom osv. Men inte inatt! Vi hörde honom böka på vid flera tillfällen men han somnade om igen, helt själv! Hoppas det fortsätter så. Snart kanske vi är redo för att flytta över honom till sitt eget rum.

Resten av natten gick ok. Han fick välling vid två tillfällen. En gång kl 23.00 och en gång kl 2.30. Sen vaknade han strax efter fem, men då flyttade jag över honom till vår säng och efter lite bök sover han nu igen.

Slutsats: en helt ok början! Tar läggningen bara lite kortare tid och vi slipper nattvällingen så är jag glad.

1 kommentar:

  1. Bra jobbat! Jag försöker lära Moa att somna själv, just nu somnar hon i min eller Davids famn och sedan kan vi lägga henne i sängen. Det går inte jättebra med mina försök...men snart så...

    SvaraRadera