Summa sidvisningar

måndag 2 juni 2014

ta fel på dag, sötbebis och adventure zelda!

Så där satt jag i lugn och ro i solen utanför Nya Konditoriet tillsammans med Nadia och hennes kompis Emma. Jag hade just ätit upp min macka med rostbiff och potatissallad och skulle just börja äta min biskvi när min telefon ringde. Det visar sig att det är Annie på Nail Design school. Min inbokade tid var tydligen idag och inte nästa vecka som det stod i min kalender... Damn! Vilken tur att jag var på stan, för nu hann jag ju faktiskt springa dit och få mina naglar fixade trots att jag hade tagit fel på dag.



Jag är så himla nöjd, som vanligt. Annie är fantastisk på alla sätt och hon vet alltid precis hur jag vill ha det.
Det kanske är lite svårt att se på bilden, men dekorationen i mitten är en silverfärgad snäcka. Det kändes somrigt och fint.

Det som var lite opraktiskt var ju att jag hade Malte med mig, men inte Jesper som brukar ta hand om honom åt mig vanligtvis. Så han fick sitta i vagnen bredvid. Det gick, men han var inte så glad på mig. Till sist, när Annie lade på sista lagret, somnade han... Såklart...

I förmiddags, kring 10 eller så, när jag hade matat Malte och försökte få honom att somna behövde jag gå på toaletten, så Jesper fick ta över. När jag kom tillbaka hittade jag det här. Mina sötnosar <3



Malte var lite rolig för en stund sen. Jesper tittade på ett klipp på youtube, bestående av en man som viftade väldigt mycket med händerna medan han pratade (om vad har jag ingen aning om). Tydligen var detta oerhört roande...




För övrigt så är min man bäst i världen. Såhär såg bakgrunden på mina datorskärmar ut när jag kom hem i eftermiddags.


Förstår ni hur awesome det är?!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar