Summa sidvisningar

söndag 8 juni 2014

köravslutning

Jag hade ju hoppats att Melker skulle sova lite bättre inatt efter att ha vaknat supertidigt och sen hållit igång hela dagen utan att sova. Klockan 5.30 var han igång imorse. Fortfarande rätt tidigt, men mer acceptabelt. Vi låg kvar i storsängen och spelade ipad-spel och när lillebror somnade om kl 7.30 gjorde Melker det också. Jag sov till 9.30 och blev då väckt av Malte. En kvart-tjugo minuter senare vaknade Jesper, sen kom Melker springande ur sovrummet och ropade "OJ! Jag somnade!" och så var dagen i full gång.

Vi har alltså varit på Turbulens terminsavslutning idag. Vi for dit kl 13 och fikade, sen var det lekar fram till kl 17 då vi hjälptes åt att laga tacos till middag. Som vanligt var det supertrevligt att umgås med mina fina turbulensare, jag kommer sakna er tills vi börjar igen. Nu kommer körrepen ersättas av rep inför Stadionmusik i ett par veckor, men sen blir det tomt. Jag får skärpa mig och ta fram gitarren och sjunga själv, nu när den är nysträngad och redo.

Melker har då haft en kalasdag av rang, med så många att leka med och han somnade väldigt snabbt idag också. Vilket var trevligt då hans föräldrar ville spela Minecraft.

I won't lie, det var ganska trevligt då Jespers kompisar ringde på Skype och Jesper sa "nä, jag ska spela Minecraft med min fru", istället för att ditcha mig och spela med dem.

Imorgon är det sista dagen i Blogg100-utmaningen. Då kommer jag lugna ner mig lite med bloggandet, även om jag planerar att fortsätta hålla igång betydligt mer frekvent än tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar