Summa sidvisningar

tisdag 3 juni 2014

en sån där körig dag igen

Efter en dag med lite allmänt småplock hemma då jag rensat ur mina smyckesskrin och Jesper har städat bokhyllan så plockade jag och Malte upp Vics och for till kören. Det var sista repetitionen för den här terminen, och mina tisdagar kommer bli oerhört tomma utan mina finaste Turbulensare <3

Efter Turbulens-repet gick jag, Vics och Alexs (och Malte som sov i selen) till subway och åt middag, sen skulle jag och Vics vidare till nästa repetition. Den här gången var det till Norrlandsoperan det bar av, för att repetera inför en föreställning som heter Stadionmusik.

Det var den mest surrealistiska repetition jag någonsin varit på. Musiken som är komponerad till den här föreställningen låter inte som något annat jag har hört förut. Det kommer bli så himla häftigt när allt sitter ihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar