Summa sidvisningar

söndag 1 januari 2012

Första tanden!

Melker har varit ovanligt gnällig i en dryg vecka nu och i förrgår insåg vi varför. Det skymtar något vitt i underkäken! Men man får icket titta ordentligt, nejnej. Men jag har känt efter med fingret och det är helt klart en tand på väg upp. Min stora kille <3

Nytt år, nya äventyr. Vi hade en jättemysig nyårsafton med mamma, pappa, Samuel (lillebror), Sofia (lillebrors flickvän), Annette och Bengt (vänner till familjen sen låååångt tillbaka). Vi åt god mat, jag hade gjort efterrätten som blev mycket uppskattad (maräng med lemon-limecurdgrädde, vispgrädde och hallon, supergott) och så sjöng vi lite allsång, så som det ska vara, medan vi väntade på att klockan skulle bli tolv. Melker uppförde sig till stor del exemplariskt, även om han blev rätt övertrött och grinig en liten stund innan mormor Anki fick honom att sova :)
Idag väntar vi besök från Jespers föräldrar som borde komma snart. Melker sover en liten stund så han orkar leka när de kommer hit. Jag kanske borde få på mig några kläder...

2 kommentarer:

  1. Mmmm, Illinois angel pie, den går alltid hem den! PUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS till er alla, mina fina vänner! <3

    SvaraRadera