Summa sidvisningar

onsdag 28 december 2011

Onsdag

Nu var det länge sen jag skrev något här. Vi har haft fullt upp med julfirande, mellandagsrea-shopping och lite annat småfix som måste göras.
Julafton spenderade vi några timmar hos min farmor och farfar. De var glada att få träffa Melker igen och häpnade över hur stor och stadig han har blivit. Min stora kille <3
Vi gick även in i ett av bågenhusen, där mamma och pappa håller på att renovera om pappas gamla kontor till en lägenhet. Det kommer bli så himla fint där! Spännande för övrigt med en lägenhet utan räta vinklar :P
Resten av kvällen spenderade vi med våra kära grannar Amanda och Basse. Vi såg på Karl Bertil Jonssons jul, spelade spel och åt alldeles för mycket mat.
Nu verkar Melker ha bajsat klart och vill ha min uppmärksamhet. Jag återkommer senare med resten av julhelgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar