Summa sidvisningar

söndag 11 december 2011

Mitt lilla hjärta

Älskade barn! Som han håller mitt hjärta i sina händer <3
Han satt för ett par timmar sen i Jespers famn  och halvsov, ögonlocken blev tyngre och tyngre och till sist trodde vi att han sov. Då la Jesper ner honom i vaggan. Han öppnade ögonen och jag tänkte "shit, nu är det kört!" men han bara tittade på mig, log med hela ansiktet och slöt ögonen igen <3
Nu när jag skulle lägga honom i hans säng var han jättetrött men glad och låg länge och småpratade med mig. Till sist fick han tag i mitt ena finger och snuttade på det med ett stadigt grepp om min hand med båda sina händer. Åter igen öppnade han ögonen ordentligt, log jättestort mot mig och slöt ögonen igen.
Jag försökte efter en stund ta tillbaka mitt finger, men då höll han bara ännu hårdare och det verkade som att han skulle vakna. Försiktigt försiktigt fick jag loss mitt finger och nu sover han sött i sovrummet.
Mitt älskade älskade barn <3
Bilden är inte från ikväll, men ni förstår principen. Han gillar pekfingrar, han lånade bara mitt ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar