Summa sidvisningar

måndag 6 februari 2012

Jahapp

Såhär hittade jag Melker imorse. Jag tittade bort i kanske 30 sekunder medan jag klädde på mig och så stod han såhär. Resten av dagen har han roat sig med att hitta farligaste möjliga ställe att öva på. Typ mot gåstolen, i vaggan, på skötbordet. Självklart står jag redo och fångar/plockar bort honom. Men nu gäller det att ha stenkoll hela tiden. Det går ju så himla fort när han ålar sig nu också så man kan inte titta bort många sekunder inte.

1 kommentar:

  1. Jo, ruskigt snabb är han! Nu kommer han åt överallt snart. Vad fantastiskt, fast stressigt för din del. Hade jag inte dragit på mig en förkylning hade jag gjort dig sällskap med honom i veckan, har nämligen hemarbete istället för skola. Skulle jag mirakulöst nog bli frisk kommer jag och håller honom sysselsatt en stund!

    SvaraRadera