Summa sidvisningar

måndag 27 februari 2012

gah!

varför varför varför kan inte min son sova någon annan stans än på mig! Det är som att han har ett sjätte sinne som säger: nu gick mamma ut ur rummet. Han kan inte somna själv, då ställer han sig bara upp i spjälsängen. Somnar han i famnen vaknar han antingen när man lägger ner honom eller en minut efter man har gått ut ur rummet. Idag hann jag värma min mat och ta första tuggan, sen hör jag honom böka i andra rummet. han sov totalt kanske 10 minuter och vägrar somna om trots att han är så trött att han bara gnäller och snurrar runt som en liten korkskruv.
Jag vet inte vad jag ska göra! Det är ju jättemysigt att ha honom sovandes i famnen, men jag får ju inte en chans att göra någonting! Inte en lugn stund på hela dagen, jag blir knäpp!

Det är tur att han är så söt ^^

1 kommentar:

  1. Skaffa en liten hund som han kan sova på! Det kan ju kanske vara värmen och hjärtslagen som han känner av. Jag ställer annars gärna upp som bebis-säng :)
    Btw, skitsnygg tröja! Totally fab. <3

    SvaraRadera