Summa sidvisningar

måndag 12 maj 2014

Flytthjälp

Ä  bZ
hur. 

Här ovan kan ni läsa en väldigt trött Maltes bidrag till det här blogginlägget. I samarbete med autocorrect.

När vi hade lämnat Melker på förskolan imorse for vi till Röbäck och lånade Lars och Britt-Maries släpvagn, sen körde vi ut till Sävar för att hjälpa min vän Nadia att flytta. Efter två vändor till Teg är nu hon och hennes urgulliga chihuahua Bella inflyttade i en mysig liten vindsvåning.

När vi skulle lämna tillbaka släpet fick jag idén att bjuda in oss på middag hos L och B-M. Dels för att det var rätt länge sen vi sågs och lite för att vi var trötta och det kändes urjobbigt att fara hem och laga middag :P mat fick vi, och Melker fick flyga leksakshelikopter med sin farfar som han alltid tjatar om. 

Jag har även hunnit med ett över en timme långt telefonsamtal med min bästaste Rebecca. Vi planerar lite äventyr nästa helg som jag ser fram emot som bara den.

Jag bjuder även på en bild med fantastiskt fint motljus på en sovande Malte och mig i min bästa "vafan sysslar du med"-look.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar