Summa sidvisningar

fredag 8 juni 2012

Coulda woulda shoulda

Idag hade jag tagit examen som sjuksköterska om jag inte hade blivit sjukskriven, gravid och så småningom fått Melker. Istället har jag två tredjedelar kvar av utbildningen. Om jag nu ens vill gå klart den. Jag vet inte alls just nu. Jag håller tummarna att jag får gå en utbildning som jag har sökt till hösten. Den är bara på två terminer så det känns lite mer överkomligt än det ursprungliga målet att bli barnmorska.

Igår promenerade jag och Jesper till Änglalikt på Röbäck och jag provade några brudklänningar. Det fanns en speciellt som jag tyckte var otroligt fin och den kostade bara 1500kr. Den som lever får se ^^ Jag ska prova fler klänningar idag på Högtidskläder. Även om det är ett år kvar till bröllopet så vill jag få en bra uppfattning om vad jag gillar och vad jag passar i så jag vet vad jag ska sikta in mig på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar